Certificat d’empadronament individual, certificat d’empadronament individual històric i certificat de convivència actual
Com pots obtenir-los:
- En persona a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament presentant el document d’identitat original.
Si la sol·licitud del certificat es fa a través d’una altra persona major d’edat cal la seva autorització per escrit i la fotocòpia del seu document d’identitat.
(Es recomana sempre la reserva d’una cita prèvia en cas d’expedició de volants i de certificats d’empadronament per evitar esperes innecessàries.) Reserva cita prèvia a l’OAC des de l’enllaç següent: https://citaprevia.ubintia.com/olot/
- Telemàticament des de la CARPETA CIUTADANA (descàrrega automàtica en PDF).
Per accedir a la CARPETA CIUTADANA cal identificar-se amb l’idCAT Mòbil o amb el certificat digital. CARPETA CIUTADANA
- Amb una sol·licitud telemàtica mitjançant la Seu Electrònica.
El certificat s’enviarà a l’adreça electrònica que s’especifiqui dins un termini aproximat d’una setmana.
Per presentar la sol·licitud cal identificar-se amb l’idCAT Mòbil o amb el certificat digital.
Si la sol·licitud del certificat es fa a través d’una altra persona major d’edat cal adjuntar l’autorització de representació i la fotocòpia del seu document d’identitat.
https://seu-e.cat/ca/web/olot/tramits-i-gestions
- Presencialment a una oficina de registre diferent de l’Ajuntament d’Olot utilitzant el servei de finestreta única (presentació d’una sol·licitud o d’un escrit per a una altra administració pública).
El certificat s’enviarà a l’adreça electrònica que s’especifiqui.
Aquestes poden ser:
- L’Administració General de l’Estat.
- Les administracions de les comunitats autònomes.
- Les entitats que integren l’Administració local.
- El sector públic institucional (la seva integració està regulada en l’article 2.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre).
- Les oficines de Correus, tal com s’estableixi reglamentàriament.
- Les representacions diplomàtiques o les oficines consulars d’Espanya a l’estranger.
- Les oficines d’assistència en matèria de registres.
- Qualsevol altre lloc que estableixin les disposicions vigents.
Si la sol·licitud del certificat es fa a través d’una altra persona major d’edat cal adjuntar l’autorització de representació i la fotocòpia del seu document d’identitat